تولد دوباره
نوشته شده توسط : delaram

سلام از کسایی که به وب سر میزنن و نظر میزارن خیلی ممنونم.بووووووووووووووس

یادتونه گفتم بایکی دوست بودم بعدش که باهاش بهم زدم خدایی از بین رفتم اصن تموم شدم ولیحدودا ۳-۴ماه پیش بایکی آشنا شده بودم که الان ۲ماهه که باهاشم و واقعا دوسش دارم چون اونم دوسم داره.

وای نمدونین داستان آشناییمون خیلی باحال و جالب وجذاب بود جفتمونم از همدیگه خوشمون میومد ولی بهمدیگه نمیگفتیم

خب دیگه سرتونو در نیارم  بازم ممنون

نظر یادتون نره دوووووووووستون دارم

فعلا بای تا های





:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : 18 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
اشكان در تاریخ : 1389/7/28/3 - - گفته است :
سلام. چطوري؟
خسته نباشي. اميدوارم با هركي كه هستي و به هركي كه ميرسي توي زندگيت موفق باشي.
چرا اينقدر ساكت و آروم واسه خودت داري مينويسي. با ثبت نام توي سايت افزايش بازديدي كه لينكش رو پايين برات ميزارم ميتوني بدون خرج حتي يك ريال پول ، افزايش بازديد داشته باشي كه اين چندتا فايده داره كه يكيش بالا رفتن رنك وبلاگت توي گوگل و الكسا است كه باعث ميشه دوستاي زيادي به وبلاگت سر بزنن و نظر بدن.(به نظر من وبلاگ نويسي رو هدف دار كني بهتره.اميدوارم به حرفم گوش بدي و قدر خودت رو بدوني)
لينك ثبت نام اينهكپيش كن و توي آدرس بار مرورگرpast كن) موفق باشي.
http://aminrank.com/?ref=10665


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: